Yeah, your love life will never be like this.

Jag kollade precis klart på den här filmen. Det vackraste med den är att den är baserad på en sann historia. Det finns ingen annan film, ingen annan bok, ingen låt, ingen dikt som uttrycker en så mäktig kärlek som denna filmen gör. Eller visst, det kanske finns? men det är till sånna jag skulle säga "sånt händer bara i filmer" dvs för bra för att vara sanna. Men eftersom att just den här filmen är baserad på en sann historia så känner jag verkligen för den här filmen, en känsla jag aldrig skulle känna för en vanlig "typisk romantisk film". Och det är för att skillnaden mellan den här filmen och alla andra är att den här är SANN, så säg inte att det aldrig skulle hända i verkligheten för detta HAR REDAN HÄNT. Jag har svårt att tro att det skulle kunna hända något liknande igen, man kan ju alltid hoppas på mirakel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback