Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

.
.
.
Det är sjukt när jag tänker på hur många nya personer jag har fått i mitt liv under en så kort tid. Det bästa med det är att de flesta av dom är äkta rakt igenom. Jag har hellre en enda äkta vän än hundra falska vänner.
Jag har även tappat kontakten helt med några gamla vänner. Det var dom som var med och gjorde alla fina minnen under min barndom. Så tack för allt och hoppas det blir fler minnen med er. Jag kommer aldrig ifrågasätta vår vänskap trots att det var 1-3år sen senast.

Jag hittade inte bilder på alla, så självklart har jag inte glömt er: Jackie, Azita, Linn, Carro, Nazila, Lisa, Olfa, Selma, Reem, Amina & Dalal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback