Try to catch up, motherfucker.

Tjenis penis kära ointresserade läsare! Mitt namn är Ace (Sina) och jag lyckades hacka mig in på Saras blogg så jag har graderats till nivån AWESOMENESS. I denna stund sitter vi båda på cafét och njuter av varsin latte - made by Sina herself. Ni anar inte hur skönt det känns att sitta på ett fint fik och lätta på sitt hjärta till en lojal vän med ett öppet sinne. Det, mina vänner, är vad Sara är. Och jag tackar Plusgymnasiet (som jag annars hatar från botten av mitt hjärta) för att den skolan förenade oss. Och nu ska vi inte glömma lilla Veronica som fullbordade vår lilla grupp.
Åh, jag börjar bli för cheezy nu - tycker inte ni det? Det börjar lukta smältost här asså... Tråkig humor. Jag vet. Inte så att jag bryr mig om vad ni tycker men - ska låtsas för Saras skull :] Hahaha ni ska se henne nu. Hon vickar på huvudet åt Septembers låt. Skitradio.
Just det. Det finns en i min skola som jag vill bryta nacken på. Aa, nu blev du allt nyfiken va? Hoppas du blir påkörd av karma. För du är inte värd ansträngningen jag vill använda för att göra det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback