I don't regret things I've done, I regret things I didn't do when I had the chance.

.
Glömde ta bilder från helgen, så har tyvärr inget nytt att visa. Däremot kan jag säga att det blev för mycket drama för en och samma kväll. Men det var ändå skönt att få det mesta överstökat. Nu har jag inget mer skit att ta tag i. SKÖNT!
-
Är det bara jag som tycker att veckorna går jätte snabbt? Imorgon är det måndag igen och den här veckan kommer va jobbig som fan. Kommer inte ha någon fritid alls.. 4 arbeten på en vecka wohoo! Kommer ni ihåg snacket om att jag skulle plugga så jag hamnar lite i före? - gissa hur det gick.. det är lättre sagt än gjort. Ångrar att jag inte började när jag ändå hade tiden. Well, nu ska jag sova måste upp tidigt imon. Natti <3
.
Btw, här har ni Plusgymnasiets bästa elev! (förlåt för jag inte lämnade tbx er t-shirt, men antog att jag fick den hihi). Jag gör lite reklam för er som tack för tröjan :) ;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback