That awkward moment when you go to McDonalds and you're not lovin it.

.
Fyfan vad jag har tröttnat på donken, usch .. Jag mår fett illa just nu men försöker få i mig ett glas vatten (som att jag kommer må mindre illa då?).
Jag kom hem för bara en stund sen efter att ha varit ute med Dorra, så nu är det pluggdags. Egentligen har jag inte så jätte mycket plugg men försöker bara förbättra mitt arbete som ska in på fredag. Vill verkligen ha MVG i engelska B! Sen efter det ska jag vara ännu mer plugghäst och plugga mer så jag ligger lite före, thihi. Bara så jag får mer tid för annat nästa vecka osv.
ååh jag mår illa, orkar inte, känner mig seg och vet inte vad. Nej men nu måste jag passa på att plugga medan jag är hemma ensam, den ända tiden då jag verkligen kan koncentrera mig upp till 100% .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback