starting another week spiritually refreshed!

.
Imorgon har jag massor att göra, så därför ska jag bara slappna av och avsluta min helg framför en film. Den har inte kommit ut på bio än, men skitsamma. Det betyder ju inte att jag inte kan se den med jätte bra bild och ljud-kvalité ändå ;) hihih.
.
För er nyfikna människor, så ska jag;
- Jobba 3 timmar efter skolan.
- Gå på bio och se The colombian (jag har sett trailern och den verkar vara sjukt bra)
- Dra till dansen
.
Det kanske inte låter mycket, men timmarna kommer knappt räcka.. så det kommer bli en stressdag.
.
Juste, filmen som inte har kommit ut på bio än som jag ska sen nu heter Friends with benefits;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback