No money, No honey

Min brorsa fyller år på söndag och jag är nästan helt säker på vad jag ska köpa till honom. Grejjen är att den e ganska dyr, så mina pengar kommer inte räcka till alla mina "måsten".. så jag funderar fortfarande. Jag vill helst av allt ha kvar pengar till mig själv så jag kan skämma bort mig lite. Som jag kan använda till shopping, fika, nöjen osv.. men jag kan ju bara drömma vidare. Självklart får jag pengar av mamma men jag är väldigt självständig och gillar att ta hand om mig själv. Tycker inte om att ta emot, vill klara mig själv. Yupp, im miss independent.
This kind of money I need:
Måsten                                                                                                                      Presenter
600kr                                                                                                             Till brorsan; 1760kr
800kr                                                                                                              Till syrrans man; ?
895kr                                                                                                                         Till Vera; ?
75kr                                                                                                       Till Joana; kmr nog inte..
46kr                                                                                                                           Till Jassi; ?
TOTALT: 2416                                                                                        TOTALT: ungefär 2360
TOTALT: 4776kr
.
I could really use a wish right now, så snälla JA TACK:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback