Music can take you back to paths once travelled, memories once lived, love once felt.

.
.
-
Jag är nästan klar med designen. Nu är det bara en passande header som fattas! (Det får vänta ett bra tag haha). Som ni kanske har märkt så har jag gjort en spellista med låtar som jag brukar lyssna på, det är typ bara RnB-låtar. Listan på de låtar man kunde få lägga till i spellistan va FATTIG, jag satt i 4 timmar och sökte låtar att sätta in men bara 70% av dom gick att ha med i spellistan -.- . Tro mig, om alla låtar funkade så skulle det vara dubbelt så mycket låtar på min spellista om inte mer. Så ni som inte gillar den; LÄR ER! eller dra (jag rekommenderar starkt det första alternativet ;) ). Min blogg, mina regler. Jag har valt ut varje låt med omsorg haha så det finns inga dåliga låtar alls, därför bor jag också i min blogg nu.
-
Jag blev klar med den igår natt och stannade uppe för att njuuta av musiken (& ta lite bilder thihi) :
Musiken är min drog, spellistan är min langare, ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback