Love people, not things. Use things, not people.

.
Snyltare på heltid, köp eget istället för att leva på andra. Fattar du inte själv? eller måste man köra den hårda stilen för att du ska förstå att det inte är okej att snylta hela jävla tiden. Det är okej om du inte har någon gång ibland, det kan ju hända liksom. Men om du ALDRIG har?.. hallå vänta lite nu, du utnyttjar ju bara personerna i din omgivning. Du har egentligen inget behov för sakerna du snyltar på hela tiden, för om du verkligen ville ha det så skulle du ha eget åtminstone ibland. Så fort man köper något så ska du komma och ba "Kan man få en eller ;)" , "Det är väl okej att jag tar?" eller "Får man smaka?"
.
Alltså helt seriöst, att vissa människor inte skäms över sig själva?!

Det här är inget jag säger för att vara snål utan det är flera som klagar på ditt beteende och jag lovar dom här personerna är så långt ifrån snåla man kan vara. Och om dom klagar, ja då är det ett allvarligt fel. Den här snyltaren har absolut ingen gräns, jag kommer få bli "the bad guy" och stå upp för alla och försöka säga till dig på ett så generöst sätt som möjligt så att du förstår och kan sätta lite gränser över ditt snyltande. Jag skulle ha förståelse om du bara inte hade för stunden helt enkelt, men du köper inte med mening eftersom att du tar alla för givet och bara antar att vi kommer att säga Ja & bjuda dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback