LOVE makes time pass. TIME makes love pass.

"Im falling for you I can't lie, I just wanna be with you. So much love you take from me, Im going outta my mind" , saknar du inte den där känslan? Låtar och citat som får dig att sakna det du en gång kände? Det var den lyckligaste tiden för mig men på något sett omvandlades det till den mest olyckliga tiden på länge, oavsett vad så var allt värt det. Det känns ganska tråkigt att inte "känna" för någon när jag hör citat och låtar som jag förut kände igen mig i. Men det är också ett jävligt bra tecken på att jag har kommit över exakt allt. Det är som att jag vill känna så igen men ändå är det skönt att jag inte gör det, jag har inget att oroa mig för, ingen att förlora, ingen att stanna uppe hela nätterna med, ingen som jag tänker på varje gång jag vaknar och pratar med precis innan jag somnar. blablabla , nu tänker ni säkert "aawiiee, lonley girl there" . Tänk inte så, det ända jag säger är att jag saknar känslan. Men kom ihåg:
.

‎"SINGLE" doesn't always mean lonely the same way "RELATIONSHIP" doesn't always mean happy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback