I like holding the door for people who are far away, you know, so they have to run a little.

.
.
.
Dagens skolkare alltså.. känn er träffade V & S. Okej, V kommer ändå om typ 20minuter men S fy på dig. Sluta skolka och kom i tid! hahah jag ska egentligen inte säga något, men ändå jag kom i tid idag så jag FÅR säga något! Dessutom har jag bara kommit försent två gånger den här terminen. Har inte min sista lektion idag så jag slutar 10.45 :D
.
Nu vill ni säkert veta vad jag ska göra idag; P to the L to the.. -U-G-G-A , surprised much? yup, im a good girl :) . Ska ta en fika med Vera innan jag drar hem och börjar så dagen kommer nog inte bli helt långtråkig.
.
hahha glömde publicera inlägget. men V är här nu.
.
....
.
& så tvingade svenskaläraren mig stänga ner datan så kunde inte publicera, så nu fick vi fälla upp dom igen så NU publicerar jag haha. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback