fuck the fucking fuckers

Du brukar hacka på mig och mina vänner då & då, fast jag brukar skita fullständigt i dig för du är inte ens värd min tid. Varför ska jag ens bry mig liksom? Men wtf, när du hackar på min lillasyster?! Du känner inte henne, du har aldrig ens träffat henne så håll dina fucking kommentarer för dig själv för Då går du fan över gränsen. Och säg inte att jag överdriver, för minsta lilla respektlösa sak någon över huvudtaget gör mot min familj får jag allvarlig damp på. Ifall jag tycker något eller säger något då är det ingen big deal, det är min syrra så jag kan göra vad jag vill.. men du, DU?! Vem fuck är du att du ska komma från ingenstans med dina dumma, meningslösa kommentarer?
Så visa lite respekt fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback