no internet no bloggande

Som ni har märkt så har jag inte bloggat på ett tag och det beror på att mitt internet inte funkar. Hoppas ni överlever iaf ;)
.
Jag sitter i skolan just nu och väntar på mina skolkande ungar.. För er som undrar så ska jag nog säga upp mig från jobbet och KANSKE strunta i dansen också. I ett tidigare inlägg skrev jag ju att jag klarar av att jobba, gå i skolan, träna, umgås med vänner och plugga. Men jag säger inte att jag inte kan det längre, utan jag kan men jag orkar bara inte längre. Jag tycker att det är viktigare att jag använder den tiden till att vila ut istället och bara ta det lugnt.
.
Det jag är mest rädd för är att det här ska bli något negativt i framtiden när jag söker jobb. För när jag blir intervjuad kommer dom ba "och varför sa du upp dig?" , då kommer jag ba "nää, men det blev för mycket så jag orkade inte". Det låter illa, eller hur?.. Menmen, jag orkar inte bry mig längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback