i refuse to let you play me for a fool

Förlåt för dålig uppdatering, men har knappt varit hemma idag. Jag kom hem från gymmet för en stund sen.
Idag drog jag o Sina till stan efter skolan och tog en fika och kollade kläder.. Plus att hon leta jobb, men otur som hon har var det antingen fullt med personal eller så var hon för ung haha.

Sen mötte vi upp J en snabbis för det va ett tag sen vi sågs, sjukt saknad! - känner att vi börjar tappa kontakten och det gäller inte bara dig, vet att jag varit upptagen på sistonde eller iallfall inte hunnit med o träffa flera men vi två måste fan börja ses så ofta som möjligt ändå, vi var ju så tighta förut.. :/
Hinner inte skriva så mycket mer för jag måste plugga (inlämning som ska in idag innan tolv, som jag inte ens börjat på). Jag skjuter alltid upp allt till sista stunden, not good!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback