Never lose heart

Sommaren 2009 gick min 6åriga kusin bort i cancer, världens finaste ängel var han. Jag fick lära mig att Gud alltid tar sina bästa änglar först.

Ramon Chris - Okey To Cry To Christina by RamonChris


För en stund sen fick jag reda på att min väns kusin fått samma typ av cancer :( Söt som han är gjorde han låten ovanför speciellt till henne och alla andra cancer-sjuka. Hon kan vinna över cancern så länge ni kämpar med varann! Visa henne hur stark hon är och att hon inte är ensam, stötta henne genom allt och resten är upp till läkarna. Jag önskar henne all lycka i världen just nu, hon ska klara det här! God bless her

Kommentarer
Postat av: Ramon Santiago Gonzalez

Beklagar <3

2011-01-30 @ 23:29:57
URL: http://mulattboy.blogg.se/
Postat av: Ramon Santiago Gonzalez

btw tack så mycket för att du la ut låten <3 <3

2011-01-31 @ 15:07:30
URL: http://mulattboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback