Wife her

Sista veckan imorgon, sen är det äntligen lov! fan vad skönt det ska bli, PARTY PARTY haha skämta (a) men det ska bli chill, umgås med alla, varför inte resa bort en week-end ? Vi får se vad som händer på lovet.

Och min syrra är gravid, så jag kommer bli  moster om 9 månader ! Jag är skit glad, tänk vad gulligt o ha en bäbis. O sen när magen börjar bli rund så håller man om den och känner hur bäbisen sparkar. fan vad gulligt!  :D Min syrra o hennes man är ett jätte fint par , på hennes födelsedag så tatuerade han in hennes namn ganska stort längs hans arm. Real love !


Det känns som att det var igår du va en liten skitunge som sprang runt sent på nätterna med dina snorungar till vänner, tiden går för fort. Från detta till att vara gift o vänta barn, love you siz:


Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis!! <3 =)

Du får ha de jätte bra :)

2011-02-21 @ 22:01:53
URL: http://carolinerojas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback