the love I gave to you I can't give to another boy

Ramon, En sjukt bra kille som skriver & gör sina egna låtar.
Gör dig redo för ögongodis och öronorgasm. Med hans talang så kan jag bara säga att han är på väg mot toppen om han fortsätter som han gör. Han har både utseendet och rösten, dags att sprida ordet!
Bara av att lyssna på nån av hans låtar så blir jag fast, jag bara måste fortsätta lyssna flera gånger om och jag tröttnar inte ens. Hans låtar fastnar i huvudet för dom e så jävla bra. Förstår inte att han inte har satsat på musiken innan men jag är så sjukt stolt över att han gör det nu för han är för bra för att inte göra det. Lyssna bara på honom - hans musik är något jag verkligen fastnat för, i vanliga fall så brukar det bara vara några låtar jag blir fast på från nån artist  men det är något speciellt med den här killen, alla hans låtar har rört mig. Texten, beaten, rösten, han .. asså ALLT ingenting låter fel. "Many people say that dreams dont come true, but I dont belive them cause I've dreamed of you, You dont even know that I love you.." så fucking fin. Det är exakt sånhär musik jag älskar helt ärligt, han är verkligen bäst på det han gör och det är synd om dom som inte fått höra den än för detta är något man inte vill missa.

Han uppdaterar sina senaste låtar på hans blogg också så det är bara att hålla koll för mer öronorgasm haha (http://mulattboy.blogg.se). På hans blogg kan man också ladda ner dom för att sedan tanka ner dom på ipoden eller mobilen så du kan ta med hans musik vart du än går. Jag vet att det finns otroligt många som skulle ÄLSKA hans musik precis som jag, så nu gäller det att alla får höra den också. Det är inte varje dag man upptäcker talanger som Ramon har och speciellt inte som gör sin egen musik på ett så proffsigt sätt. Istället för att jag ska sitta här och försöka beskriva hur sjukt bra han är så får ni lyssna på hans musik själva. Jag säger det igen SPRID ORDET det här är för bra så alla måste få chansen att lyssna på det för jag vet att ni kommer älska det. Ramon Santiago Gonzalez jag är fast!

Lyssna o njut.



Ögongodis


Kommentarer
Postat av: Carro

Jätte fin blogg :D <3

2011-02-07 @ 20:03:17
URL: http://carolinerojas.blogg.se/
Postat av: Carro

Du har rätt både fina ögon och bra röst :D <3

2011-02-07 @ 20:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback