People need loving the most when they deserve it the least.

två dagar kvar, sen ska jag NJUTA av lovet. hahah liiiiid ni som redan har haft lov och måste gå i skolan, haha nej jag skämta stackars er, i feel ya ;)

Idag hände värsta pinsamma saken, vi skulle fråga någon random om en sak men då går dom bara rakt förbi. så jag ba men han hörde säkert inte. sen efter typ 3minuter kommer han tillbaka och ba vad?  . det pinsamma va att jag inte förns då kände igen snubben, jo en kille jag dissat men som ändå fortsatt skriva utan att jag svarat. hahah. världen e liten .


Jag kom hem vid nio och ser att alla e inne i MITT rum, så jag ba men hej, ser det här ut som ett vardagsrum eller?. Brukar irritera mig på att nån e i mitt rum bara sådär, fast idag har jag varit på bra humör som tur är. Sen fick jag massa bra låtar av en sexig människa, höhö. RnB är det bääästa! det verkar bara bli fler o fler konserter att boka för min del, love love love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback