Onödigt

Duktig som jag är så gick jag till skolan i tid för en gångs skull, på vägen dit träffa jag på Vera, så vi fortsatte till skolan tillsammans. Det finns två olika våningar i skolan som vi brukar vara i, så vi gick först upp och såg då att klassrummet var stängt. Då trodde vi att alla va nere på andra våningen, så vi tänkte gå ner dit .. Precis då kom vår lärare o ba "vad bra att ni är här, vart ska ni?" Vi ba "ner, vi ska väl vara där för ni e inte här uppe." Då han ba "nej, vi ska vara här uppe men ni är dom ända som har kommit." Helt förvånade vi blev, sen fick vi reda på att man inte behövde komma på första lektionen, alltså började vi egentligen efter lunch SÅ JÄVLA ONÖDIGT att vi kom. Jag kunde fortsätta sova för jag va fett trött på morgonen ..

Snart är det sportlov, sen påsklov, sen äntligen sommarlov. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback