I want it to mean something

Vem är dum i huvudet nog att gå in på datan o skriva ett inlägg vid den här tiden när man börjar 8 imorgon? Jo, jag tydligen..


Jag ska sova efter jag skrivit detta inlägg. Egentligen borde jag sova mycket tidigare än vad jag gör så jag kan börja komma i tid på morgonen istället för att vara övertrött och "försova" mig varje dag.. Det borde inte vara så svårt att bara gå upp när larmet ringer, jag brukar sätta typ 4 olika larm t ex 6:15 , 6:16, 6:17 och 6:18 så att jag inte bara ska stänga av larmet och fortsätta sova. Men vet ni vad jag gör då? då blir jag skit irriterad och går in på mobilen och stänger av alla larmen och tänker "MEN JAA, JAG SKA VAKNA fast om 10minuter" o så fortsätter jag sova, sen vaknar jag typ runt 10 och ba shiiit! när börjar nästa lektion, osmart som jag är. Men imorgon så lovar jag att jag inte ska göra samma sak, för jag måste verkligen börja komma i tid och därför ska jag blogga på morgonen (om jag inte gör det så betyder det att jag antingen har "försovt" mig eller haft skit bråttom till skolan) :D

Precis innan jag börja skriva så snackade jag med underbara R som kan få mig att vara uppe hur sent som helst på nätterna, haha jag ska inte skylla ifrån mig .. det är ju trots allt jag som inte vill lägga på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback