Lektion

hahah sitter på samhällskunskapslektion, självklart så ska S komma med dumma kommentarer:

Jag- naaw älskar när han kallar mig för *******
S- Vill du veta en sak? Han är precis som en dinosaurie, dom har två hjärnor. En i huvudet och en i stjärten , jaa bakdelen..
Jag- hahaha vaa?
S- jaa, har du inte hört talas som dom?
Jag- du e fan störd
S- och när en såndär flygande köttätande varelse käkar upp hans huvud så har han en hjälphjärna i stjärten. Så han tänker bara med den eftersom B åt upp hans skalle som ändå bara innehöll luft HAHAH
Jag- så nu tänker han bara med ärslet? HAHAHHAH

Sen kolla vi upp det på google och det va sant om att dom har två hjärnor och dinosaurien heter Argentinosaurus. kolla den jäveln är latino också hhahahah / S !! HAHAHAHHAH
BIGHEAD HAHAHHAHAHAH, okej vi har INTE tråkiigt

Kommentarer
Postat av: Daniella

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2011-07-11 @ 11:11:04
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback