Kändis Gäst !!!

Wazzup folket !!! Det här är Seedy A.K.A Super Gästen :D hoppas allt är bra med er för det är bra med mig speciellt när man får blogga på Miss Shaawty's blogg. Det är är första gången jag rör en blogg så "Hata inte". Venne vad jag ska skriva asså men jag är 16 (94a), bor i Stockholm/upplands väsby, kör fotboll i AIK, är känd för min kropp ;) haha driver bara :D iaf jag hade studiedag idag så jag va bara hemma o lira Fm 11 "tuungt spel" <----- venne varför jag gör dom där ? men iaf kanske ska beskriva mig som person... Rolig, ofta glad, omtänksam, jag venne bara bra saker iaf, Sara vet :D heter Seedy Balotelli på fb haha är inte kaxig sådär så om man inte känner mig o addar så jumpar jag inte dig direkt hehe. Är från Gambia men för är i sverige, haru sett en svart snubbe med blå ögon ? :D haha inte jag heller... förlåt men min hurmor är lika torr som Danmark - England matchen just nu så... Aaj det här va allt fårn mig den här gången men kanske är tbax nån gång när jag har nåt o skriva om, nu ville man bara hålla sitt löfte. Peace n' Love people This Niggah Is Ouuuut !!! <3

 


Kommentarer
Postat av: RICK ROSS

DIN FAKIN NEGER BRE DU E SKIT FUUUL HAHHAH DU E SÅ MÖRK SÅ ATT FÄRGEN SVART KÄNNER SIG LJUS JÄVLA EXCHANGE!!! AA DE ABDI FRÅN VÄSBY VAD KAN DU GÖRA ÅT SAKEN DIN KROPP DEN E KANSKE HÅRD MEN DU E MJUK SOM LAKRITS !!!!!!! NEGROW NEGROW NEEGROOOOWW!!!!!!!!!!!!!! FLYGPLAAAAAN!!!!!!!!

2011-02-14 @ 20:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback