Just like you, I get lonely too

Fick precis ett långt sms som fick mig att tänka till ordentligt, det innehöll orden "...svara inte på mitt sms.." . Jag borde svara, men vill inte komma med fler ursäkter så därför har jag heller inget att skriva. Vet inte om du läser det här eller inte, men om du gör det så ska du veta att du alltid har betytt och kommer alltid att betyda otroligt mycket för mig även ifall jag är sämst på att visa det nu när du behöver mig som mest. Ibland hör jag inte ens av mig för jag är medveten o skäms över att jag inte funnits där för dig. Ingen kommer ta din plats så tro aldrig att någon har gjort det eller kommer att göra det. Hoppas du förstår hjärtat för det är absolut inte med mening och inte heller som du tror.. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback