Baby I just want you in my life

Egentligen måste jag plugga, men som vanligt håller TV:n och datan mig 'upptagen'. faan alltså, beroendeframkallande på hög nivå!

Satt inne på FB och gillade massa grejer, och en av grejerna va:
För ett tag sedan talade vi till 4 på natten ... Idag är jag glad om jag får ett "hej"... : (

Det är sjukt att man hittar så många texter som faktiskt stämmer in på sig själv. Jag har äntligen börjat kunna koncentrera mig på skolan och  komma i tid o sånt bra, fick faktiskt MVG på vår senaste inlämningsgrej. är fett stolt! Jag är ju inte lika obbssesed av en person som jag var för ett tag sen vilket är extremt skönt och det börjar gå bättre för mig bortsett från det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback