People can't change the truth but the truth can change people

.
-
Jag börjar bli förskyld, buhu tyck synd om mig :( Jag hade jätte ont i halsen idag, men det har blivit lite bättre tack vare min sötnos Sina som köpte halstabletter till mig. Men tro inte att dom räckte länge, jag lyckades suga upp dom på 2 timmar thihi.

I slutet av sommarlovet beställde jag hem boken "The rules according to Jwoww" som Jenni från Jersey Shore har skrivit. Jag fastnade för den och läste ut den på bara 3 dagar.

Det känns som att alla är på mig hela tiden, låt mig andas! Visst är det kul att umgås med folk då & då, men seriöst man måste kunna acceptera ett nej? Jag har mina perioder då jag bara vill vara för mig själv och ta det lugnt, planer efter planer = Nej tack! Sen finns det personer som förstår mig och accepterar ett nej och inte tjatar som en unge efter godis, jag nämner inga namn. I vissa fall har det blivit så att jag bara skiter i att svara. Du kan ringa och bomba med sms hur mycket du vill, I dont give a fuck, för jag orkar verkligen inte. Jag vet, dålig stil men har jag sagt nej och du aldrig slutar tjata så säger jag bara skyll dig själv.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ska jag känna mig träffad...? hehehhe

2011-08-30 @ 17:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback