Naps are like good songs.. they're never long enough.

.
-
Vilken tid jag än går och lägger mig så är jag alltid lika trött på morgonen, i vissa fall när jag lägger mig skiit sent så blir jag ""döv" på morgonen och hör inte ens att klockan har ringt för jag sover så djupt :S

Varje Onsdag kommer jag ha världens längsta håltimma mellan 9.30 till 14.20 , jag har alltså bara två lektioner men måste ändå börja 8 -.- Men i år ska jag vara duktig, ska försöka sova tidigt och vakna tidigt. Som innan kommer jag ta plugget före annat för tro mig, det lönar sig i slutändan. Nu ska jag skryta lite om mitt betyg från ettan; jag fick MVG i alla ämnen utom engelska och idrott där jag fick VG. Utmana mig? höhö. & ja, man kan plugga och ha kul samtidigt, det gäller bara att kompromissa och inte ta kul före plugg. Blir du klar med pluggandet så finns det alltid tid över för att ha kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback