Im Addicted to straws

Ja, jag har blivit beroende av sugrör. Just nu dricker jag redberry-smoothie med det sista sugröret vi har hemma. Alltid när jag ska dricka något hemma så MÅSTE jag dricka ur ett sugrör. Jag måste alltid välja vilken färg jag vill ha beroende på vad färgen på det jag ska dricka har. Sugröret och drickan måste liksom se snygga ut med varandra haha. Det får inte vara t ex rosa sugrör när jag ska dricka röd saft för färgerna är för lika då (osnyggt). Mamma måste köpa fler, hur ska jag överleva morgondagen UTAN sugrör? Jag har vant mig vid det så nu känns det konstigt att dricka ur ett vanligt glas, till och med när jag är i skolan eller på restaurang för jag känner att något fattas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback