Back on my feet now, cant even see down

ååh vad jag har saknat min blogg! Mycket har hänt sen jag slutade blogga, som ni märkte blev mina inlägg bara drygare och drygare. Man kan säga att jag hade en breakdown, men som rubriken lyder: back on my feet now, cant even see down. Jag säger bara Fuck you! jag förtjänade bättre, det visste jag då också, men jag ville inte ha bättre utan jag ville bara ha dig. Jag ska inte ta skit från någon igen eller låta mig behandlas hur som helst. Jag behövde det här för det har gjort mig till en så mycket starkare person. So im back on track blivande bloggläsare (;

- hush baby.. save your bullshit, cuz I aint even tryna hear it

Kommentarer
Postat av: chris

Nice blogg Sara :D

2011-09-03 @ 21:16:57
URL: http://honmedettnamn.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback