rån

Kom precis hem och vittnade precis ett rån eller snarare ett rånförsök? Det här hände:
Jag kliver av tunnelbanan och hör ett stort *CRASH* , alla ryckte till då. själv trodde jag att det var byggarbetare som tappat någon stor glasskiva. Men när jag kommer ner så är det värsta folksamlingen framför guldbutiken och jag ser då att någon har krossat hela rutan men gallret där inne var stängt och larmet var igång, alltså var det någon som antingen försökte råna butiken på ett jävligt dumt sett mitt på dagen eller så lyckades personen och smet fort som fan därifrån. Sen hörde jag massa människor ropa polisen är på väg! polisen är på väg! .

Aja, har som vanligt skit mycket plugg, EN uppsats kvar som ska vara inlämnad idag innan 23:59 och den ska vara på ungefär 6 sidor. önska mig lycka till, för jag kan behöva lyckan! Fjäskade för min lärare idag och ba snälla kan jag inte få skicka in den på fredag istället? hon ba Nej, för imorgon ska vi sitta i grupper och gå igenom o snacka om allt ni har skrivit (alltså historia, den som jag tänkte göra igår men inte hann eftersom jag hade en samhällsuppsats att göra klart). bitch hon är! hoppas hon inte läser min blogg!


- någon halvbild på mig i klassrummet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback