fuck it

Är så jävla skoltrött..

har fan knappt haft någon fritid sen jag började på plusgymnasiet, åh jag tror jag kom på varför det heter "plus" för att vi får PLUS 100000000 gånger mer läxor, uppsatser, prov & inlämningar än alla skolor i hela Sverige. Det har inte gått en vecka utan att vi har fått MINST 2 inlämningar som ska in, inte en enda vecka. & dom har redan förberett en massa saker till efter lovet, vi ska ha läst ut en fet engelska bok och välja ut o återberätta en artikel på engelska, ha engelska grammatikprov och glosor, ha en debatt där man låtsas vara olika partier i riksdagen för att debattera mot varandra vilket betyder att jag måste plugga in mig som fan i vad moderaterna står för för att kunna ha något och komma med när vi debatterar.
och det skulle inte förvåna mig om de kom med något annat imorgon o ba dehär ska också vara klart efter lovet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback