hemma bra men borta bäst

För två dagar sedan kom jag tillbaks efter en härlig 3veckors semester i tunisien. Jag vill tillbaks! 
Blev förvånad över det varma vädret här, jag lämnade ju sverige alldeles grått & blött .
Jag ska upp 9 för att jobba, nu blir det jobb varannan dag under hela Juli för min del :(
Här får ni lite bilder från semestern:


- Sena sommarkvällar på cafeér .. :)

- Min storasyster gifte sig, här kan ni se början på hennes vackra bröllopsfrisyr!



- Otroligt kul på vattenparken Flippers, ser ni allt skojj man kan åka i bakrunden? det fanns så mycket mer :D


Har tyvär inga bilder från stranden just nu eftersom just de bilderna är i kameran, har inte hunnit överföra dem.


Nu måste jag sova för att orka vakna upp till jobbet,

(ja, jag vet hur mitt hår ser ut på bilden)
Natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback