SVAR PÅ ERA FRÅGOR !

vart bor du ?
vilken färg gillar du bäst ?
- Jag bor i stockholm . Färgen jag gillar bäst är blå ! (:


favoritaffär?
-
Mina favoritaffärer är New Yorker, Cubus, Gina tricot och H&M .


Favvoaffär/smink/maträtt/dryck?
Vad vill du jobba med?
-
Favoritaffärerna är New Yorker, Cubus, Gina tricot och H&M . Smink som jag föredrar är mascara, rouge, foundation, puder och vit kajal . Tacos är alltid gott! Jag älskar Fanta :D .
Jag vet inte riktigt vad jag vill jobba med exakt.. men jag skulle nog vilja bli en skådespelerska, arbeta i MTV, dansa i musikvideos och sånt (;


fråga:det bästa du vet ? =)
- Att ha semester! (Jag skulle vilja åka på semester i många städer som ligger i amerika)


Hur många besökare har du en vanlig vardag/helg?
- Det kan du se på bilden under, jag har markerat ut veckodagarna så att du kan se när det är en vardag/helg:



bara i någon vecka och så många kommentarer och läsare redan! Hur gör du? Hur många läsare har du per dag? kram
- hahah, jo jag brukar kommentera andras bloggar & delta i tävlingar . Hur många besökare jag har per dag kan du se på bilden ovan! (:


vilka bloggar läser du varje dag?
- Jag brukar oftast läsa Kenzas blogg och ibland Fokis, men när jag verkligen är uttråkad så kan jag kika in lite på kissies, dessies & paows bloggar .


Hmm.. Favoritserie?
-
Min favoritserie är Desperate housewives såklart! Jag älskar den serien, det är synd att säsongsavslutningen redan har varit. För nu måste jag ju vänta ända tills våren för att se på nästa säsong!




Vilken är din favoritbutik(kläder)?
Kram /M
-
Favoritbutikerna är New yorker, Gina tricot och H&M ! :)


Har du några bästisar sara? o i såfall vilka? x) haha
- Ja, jag har bästisar daniella . Deras namn är såklart du daniella, jennie & marlene ! :D


Vilket smink avänder du?
Och vad har alla dina bästavänner genom hela ditt liv varit :o?
Och den sista :p kommer du videoblogga mkt framöver? haha roligt jue ;)
- Jag använder mascara, vit kajal, rouge & foundation (eller puder ibland, istället för foundation) .
Jag förstår inte riktigt vad du menar när du undrar vart mina bästavänner genom hela mitt liv har varit, men dom har iallafall alltid funnits för mig då jag behövt dom och de bor bara 15min ifrån mig ungefär .
Hehe, så ni gillar att jag videobloggar? :D,  Jag kan ju fortsätta videoblogga så fort jag skaffat en egen webbkamera ! (jag misstänker att jag kommer att få en i julklapp! hihi)



Vem är din inspiration källa?
Vem är det som inspirerar dig när det kommer till kläder, livsvanor osv?
kram
- Hmm.. det är olika . Så det kan jag inte riktigt svara på , men det kan vara allt från olika kändisar & runt om i min omgivning . (;



hur många bloggar följer du?
KRAM
- Jag följer en blogg & brukar även besöka andra småbloggar någongång då&då .


Vilka småbloggar följer du?
-
Små bloggar som jag följer är bl a Emmelist & Mestelsa's bloggar . (:


En perfekt dag, hur ser den ut?
- Ojj, det här var en svår fråga . Såhär ser en perfekt dag ut: Det är min födelsedag och vi firar den i L.A med mina nära & kära . Men först får jag vara med i en av Chris Browns musikvideor . Efter det så går jag till en massa salonger där de fixar mina naglar, mitt hår och sminkar mig . När jag är klar så ska någon stylist välja ut jäkligt snygga kläder & skor till mig som jag sedan ska ha på min fest . På festen uppträder Chris Brown och jag blir därefter fotograferade tillsammans med hundratals bilder som blir helt perfekta dvs vi blir jätte fina på bilderna, samt en autograf på baksidan på några av de hundra bilderna . Så skulle en PERFEKT DAG se ut! :D



Fråga: vad skulle du ta med dig till en öde ö? högst 2 saker
Vad skulle du vilja va för djur och varför?
-
Eftersom att det är saker som jag måste välja mellan och inte personer, så skulle jag valt att ta med min laptop (internet & ljudet ska fungera där) och mat(?)
Om jag var tvungen att välja så skulle jag vilja vara någons hund (hundägaren ska förstås vara en hundälskare och ta väl hand om mig), det skulle jag valt för att jag själv vill ha en hund och om jag är någons hund så är jag ju ett husdjur som får mat & kärlek varje dag! :)



Om du fick välja mellan två viktiga saker som du inte kan leva utan.. vad skulle det va?
vad vill du göra om 10 år?
- Jag kan inte leva utan mat & syre, om jag var tvungen att välja ett utav dom så skulle jag valt bort mat .
Om 10år vill jag bo i en lyxvilla i USA med en rik och snygg man! (;


vad heter du i mellannamn?
hur brukar du fira jul?
om du skulle skriva en bok om ditt liv såhär långt, vad skulle den heta?
om du fick ta med en valfri person till en öde ö, vem skulle det vara?
om du fick träffa vem om helst, levande eller död, vem skulle det då vara?
:)

- Jag heter Sabrine i mellannamn .
Jag firar jul genom att göra julbord, ge julklappar och titta på kalle anka . typ något i den stilen, haha :D
Boken skulle då heta "The girl with all that dreams" .
Jag skulle tagit med mami, jag älskar min mamma och skulle inte kunna leva utan henne (A)
Den sista frågan var lite svår att svara på, just därför får du två svar! svar 1: Jag skulle valt min morfar, för jag fick aldrig träffa han eftersom att han dog ett år innan jag föddes, R.I.P ! Svar 2: Jag skulle valt Chris Brown, för jag älskar han oavsätt vad! (:


Om du fick vara en disney figur vem hade du velat vara och varför? :]]
- Jag skulle velat vara Musse Pigg, för att han är alltid glad & kärleksfull! (:



Min fråga: Hur många besökare har du ungefär på din blogg, dagligen? :)
- Jag är ungefär 59 unika besökere dagligen, om du tittar på frågorna innan så finns en bild där du kan se hur många besökare jag har haft de senaste 10dagarna !


Vilken disney film är bäst?
-
Jag älskar alla dinsey filmer och kan inte säga att någon är bäst . så nu väljer jag bara en av alla disney filmer, trots att jag tycker att ALLA är lika bäst ! (: det får bli, hmm... aladdin !



1. Vad är det högsta du haft på din statistik?
2. Om du kollade på idol, tyckte du det var bra att Eric vann eller skulle Calle vinna?
- 1. Högst sidovisningar är 149 och högst unika besökare är 85 .
2. Från första början ville jag att Eddie skulle vinna, men han åkte ju ut .. Så mellan Erik & Calle så tyckte jag att Erik skulle vinna, vilket han gjorde! :)



vilka bloggar läser du dagligen?
- Jag läser Kenzas blogg dagligen . Efter det så går jag in på alla möjliga bloggar ! (:


Varför vill du blogga?
Favvo blogg?
Favvo låt?
-
Jag vill blogga för att jag tycker att det är kul helt enkelt !
Min favoritblogg är nog Kenzas .
Favoritlåten just nu är Watcha say med Jason Derulo .



Fråga, HUR gammal är DU?
- Jag är 15år ung . (hahah, var tvungen eftersom att du skrev gammal) :D


Hur gammal är dU?
- Jag är 16 nästa år! resten får du räkna ut själv ;)


vilken klass går du i?
hur länge har du bloggat ?
hur många läsare har du ?
bästa kompis ?
- Jag går i klass 9B .
Jag har bloggat sen 01 December, 23:38 .
Jag har ungefär 55 läsare, med tanke på hur många unika besökare jag har dagligen .
Bästavännerna är Jennie, Marlene & Daniella .


Hur gammal är du?
Favorit bloggaren? =D
Favorit blogg?
Säg en hemlighet vi inte vet om dig xD
- Jag är 15 år gammal .
Favoritbloggaren & favoritbloggen är Kenzas ! :)
en hemlighet ni inte visste om mig är att jag har líka lockigt hår som Christina Milian, men plattar det! :O



Vad vill du läsa om i en blogg?
Vad gör du helst på fritiden?
Favoritlåtar?
- I en blogg vill jag läsa om just ditt liv och dina upplevelser .
På fritiden dansar jag helst! :D
Favoritlåtarna just nu är Jay Sean ft. Lil Wayne- Down, Jason derulo- Watcha say och Chris Brown- Changed man .


Vad är det för färg på din tandborste?
Vad gör du på fritiden?
Vilken är den godaste glassen?
- färgen på min tandborste är vit & grön .
På fritiden dansar jag streetdance .
Den godaste glassen är mjukglass !



Vad är det bästa du vet ? :D
- music is my drug ! och semester såklart (;


Hur gammal är du och vars kommer du ifrån?
- Jag är 15år, jag är född i sverige men kommer från tunisien :D



Hoppas att ni blev nöjda med svaren !

Kommentarer
Postat av: Yar

Haha, min syrra gillar också Aladin bäst.. Lr gillade ?

2009-12-22 @ 11:57:56
URL: http://typyaris.blog.se
Postat av: samira

spana in & komentera alla söta julnissar :)



http://saaamiraaa.blogg.se

2009-12-22 @ 16:22:19
URL: http://saaamiraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback