besluts-ångest ..

har beslutsångest, börjar bli sent och jag har fortfarander inte bestämt mig för vilken film som får bli nattens film. Men det kommer att bli någon av dessa:

- har sett denhär minst tusen gånger, den är så skiitbra!, men jag tror inte jag orkar se igen..



- denhär är också bra, men ingen film som man orkar se på natten.




- hahah, filmen är sköön. men har sätt den för många gånger..




- ooh, här hittade jag en film som jag inte har sätt. min brorsa laddade ner den för ett tag sen för att vi skulle se den . men det blev aldrig något. Jag tror att jag ska se på denhär, fast jag vågar inte se den ensam här i mörkret .. flickan ser ju så läskig ut :(


Kommentarer
Postat av: dmartinsson

Svar: Tack så jätte mycket :) din är inte heller så dum :D

2009-12-06 @ 12:26:34
URL: http://hansomkanallt.blogg.se/
Postat av: Rebecka

ok tack för tipset ;)

2009-12-06 @ 13:35:02
URL: http://ilooveyouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback