beautiful nightmare

hahhaha jag drömde sjukaste drömmen inatt. Jag och Jennie var efterlysta av polisen för att ha snott fyra burkar pringles från "araben". "Araben" är ett litet livs som fanns i hägersten när jag bodde på samma gata som Jennie när vi var mindre.
.
Iallafall, vi gick in till araben och tittade runt lite. och jag ÄLSKAR dom gröna pringlesen, så jennie tog två burkar chips och la ner dom i vår korg efter det skyndade hon sig mot utgången. Men jag däremot hade bara en tanke i huvudet "NEJ VI MÅSTE HA MER, DOM ÄR FETT GODA!" så helt odiskret tar jag två burkar till och SPRINGER ut ur affären. och då ser dom som jobbar där oss, så jag och jennie gömde oss i några buskar bakom ett hus bredvid "araben". Vi satt där och njöt av chipsen.
.
Sen hör vi polisbilar överallt, så vi springer in mot vår port. (I drömmen bodde jag fortfarande kvar i samma hus som förut, jennie bor på andra våningen och jag bodde på första) . Sen när vi hade gått hem till sitt, så är jag jätte nervös och orkar inte vara efterlys. Då kommer jag på att jennie har alla chipsburkar, så jag smsar henne och skriver "Du har väl inte ätit upp alla chips? Två av burkarna är mina."
.
Sen kommer jag inte ihåg så mycket mer hahahhah. Ett bra tecken på att jag ÄLSKAR sour cream Pringles-chips, mmmh det är kärlek! (är fortfarande sugen)

Kommentarer
Postat av: jennie

HAHAHA jävla tjockis!!

2011-09-15 @ 16:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback